Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sheltieflickorna - 8 maj 2008 11:44

Det är inte fullt så illa som rubriken låter, men inte lång därifrån. Det är den förbannade datorn som ger mig problem. Svordomarna haglar tätt här hemma idag.


Igår var vi på klubben och tränade och allt gick kanonfint. Ja, kanske just lydnadsmässigt men Tottis attityd är så bra nu för tiden, så jag svävar på små moln förjämnan. Anders filmade vår träning och det var när jag hade fixat till filmen i mitt nya program, och jag skulle titta på den ,som jag började svära så det osar ...


Filmformatet blir flash när jag sparar ned filmen och det hade jag tydligen inte installerat i min dator. Så nu har jag försökt att ladda ned Flash Player hur många gånger som helst utan att lyckas. Det står på Adobes sida att jag har installerat "succesfully" men inte fan kan jag titta på filmen för det.


På något sätt fick jag laddat upp filmen på You Tube och då kan jag se den! Vad är det för fel, när jag inte kan se filmen efter det att jag skickat den till mitt vanliga Webhotel??????? Hittar inte ens Flash Player bland mina program, så jag förmodar att jag inte har lyckats att ladda ner den, trots hundratals försök.


Kan någon förklara detta för mig? INNAN jag blir galen?

 Här är i alla fall filmen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards