Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Sheltieflickorna - 8 juli 2008 09:01

Här händer inte mycket i alla fall vad hundträning avser. I övrigt har vi fått gjort mycket annat. Bl a är lill-toan klar. Den har ju varit under renovering länge, men är nu färdig. Härligt!


Helgens väder var otrevligt varmt.Det var med stor ansträngning man utförde någon syssla. Det var svettigt att "bara vara" också. Trots det blev gräset klipp. Wow! Sedan kom åska och regn.  Skyfallen kommer och går och vi försöker hinna ut med hundarna emellan.


I denna vecka ska husvagnen ses över, så att den är i hyggligt skick inför agilitytävlingarna som kommer framöver.  Det visade sig att det även finns 2 st RallyLydnadstävlingar, men jag hade inte sett det och missade att anmäla. Nu är anmälningstiden ute! Har efteranmält, men det verkar inte som de har plats för fler. Så typsiskt.


Där sitter jag och Totti i flera dagar och har inget att göra, och så fanns det något även för oss. Men vem kunde ana att det fanns möjlighet till rallylydnad på en agilitytävling. Ett roligt initiativ, men så surt, att jag inte hade koll. Nåväl, det kanske löser sig ändå, vi får väl se. Annars får vi göra som det var tänkt från början, vi får ta det lugnt jag och Totti.


Yvonne och Galotterna



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards