Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Sheltieflickorna - 1 juli 2008 08:53

Jag har blivit utmanad av Monkans blogg Lagottokrullet. Detta är förutsättningarna.


Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. 


Hoppas jag har fattat rätt, när jag skriver om mig själv, vilket är svårare än att skriva om någon av hundarna.



  • Måste starta dagen med kaffe!
  • Avslutar dagen med allehande onyttigheter, såsom ostbågar, glass mm (tyvärr)
  • Saknar den häslosamma karaktären för sötsaker.
  • Rädd för getingar.
  • Populär bland knott och myggor.
  • Har alltid tofflor på fötterna inomhus.

Nu ska jag även utmana 3 andra bloggare, och de är;


Mieko och Gorro

Tosca och Cimba

Bibbeliboppen




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards