Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Sheltieflickorna - 11 juni 2008 21:45

Vi tog oss en sväng till klubben ikväll också. Jag lurade in Anders i "lydnadsträsket" vilket innebär att de tränade kontaktövningar på lydnadsplanen. Med tanke på att det fortfarande blåste kraftigt, så var Dino väldigt hörsam i kväll. Kraftig vind tillsammans med kringflygande löv, är en av Dino´s största svårigheter. Anders var väldigt nöjd med hur Dino utförde sina övningar.


Däremot var jag nästan förtvivlad ikväll. Det var inte mycket som fungerade. Det hakade upp sig på än den ena övningen och än den andra. Det var verkligen svårt att få till ett bra focus och koncentration ikväll. Vad det beror på har jag ingen aning om, så jag antar att vi helt enkelt hade en dålig kväll.  Annars har ju Totti varit fantastiskt duktig senaste tiden och gjort i stort sett allting rätt. Jag hade väl börjat bli "bortskämd" kan jag tro, men i så fall har det gått över nu.


Det kommer väl tillbaka får jag hoppas......


Yvonne och Galotterna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards