Alla inlägg den 19 september 2008

Av Sheltieflickorna - 19 september 2008 09:08

Totti är något bättre i sin mage och har nu fått börja äta dietmaten. Magen är inte lika snabb längre. Dock är inte densiteten speciellt  hög och inte stämmer tiderna särskilt bra heller.


På morgonen blir han nödig på tok för tidigt. Han har väckt mig ungefär en timma innan klockan ringer. På kvällen just när det är dags att släcka lampan, kommer Totti på att han behöver gå ut. Hoppas verkligen att vi kan "synka" magen till de vanliga tiderna snart, för jag börjar bli ordentligt trött pga sömnbrist. Det är ju så typiskt, att just när det känns så där gôtt i kroppen och jag nästan redan har somnat, behöva gå upp och klä på sig och ut  i kylan en stund. Väl tillbaka i sängen,  tar det sedan en bra lång stund, innan jag kan somna.


Anders är ju uppe tidigt på morgonen och brukar ta ut hundarna innan han åker, men så tidigt har förmodligen inte Totti´s mage vaknat, för då pinkar han bara och vill sedan in och sova en stund till.


Dino som inte är kass i magen, åkte med Anders och tränade i går på kvällen, Vi tyckte inte det var roligt jag och Totti att behöva stanna hemma, men förhoppningsvis kan även vi träna snart igen. Jag roade mig med att titta på Idol istället, och sämre kan man ha det. Stoppade in några vedträn i spisen och "gottade" till det på soffan i brasvärmen till Idol. Det enda som saknades var en JÄTTESTOR GODISPÅSE OCH OSTBÅGAR. Men det gick bra utan, även om det hade godare med. :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards