Alla inlägg den 30 november 2008

Av Sheltieflickorna - 30 november 2008 21:10

Nu har vinterns ridhusträning börjat. Anders och Dino åkte iväg, med ett antal övningar i plastfodral. Det var ett jättefin nybyggt ridhus med bra belysning och nysladdat underlag. Tänk er vilken service. När Anders och de andra kommer med hinder så står ridhusägaren där och tar emot, och hälsar välkomna. Och om ni väntar två minuter, så ska vi sladda manegen åt er, så det blir slätt och fint när ni ska träna. Det kallar jag service.


Dino var duktig idag, sa Anders, förutom några stopp som han gjorde för att smaka lite hästbajs.


Jag och Totti tog en lång promend och sedan har jag suttit vid symaskinen och lagt upp de nyinköpta gardinerna till vardagsrummet. Inte så kul, men förhoppningsvis blir det i alla fall fint.


Mina träningskompisar har varit på tävling och alla gjorde jättefina resultat. Ingela och Stella fick ett 1:a pris i  lydnadsklass 3.Elitklass nästa... Ann och James och Anna och Enya klarade apellklass spår och är nu uppflyttade till lägreklass. STORT GRATTIS TILL ER. Avundsjuk?, ....tjaa..kanske lite.....


Citerar i Åsa i en kommentar i förra inlägget.


" Mums det blir mycket kaka måååånga onsdagar framöver!!

Med andra ord, så har det varit en bra helg.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards