Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sheltieflickorna - 22 november 2008 23:13

Vintern har gjort entré och nu är det kallt. Kanske inte så många grader på termometern, men det känns kallt. Ett fuktigt Göteborg med lite vind och 3 minugrader, är faktiskt väldigt kallt.


Vi klädde i alla fall på oss och tränade en stund på förmiddagen. Totti börjar faktiskt förstå ordet stanna nu. Det är verkligen glädjande att se, när det fungerar så bra. Rutan går väl inte lika bra, ännu....


Anders och Dino tränade på rätt attityd i starten samt lite störningar i startposition. Det gick över förväntan bra.


Dino saknar sina löv. De var blöta och regntunga länge och nu har de frusit fast. Vi tittade på kort, jag och Dino, och när han fick se en bild blev han nostalgisk och sa att han längtar.

Dino längtar redan tills det kommer nya löv.


Förra fredagen. Inte många ute en regnig fredagskväll.


Fick syn på denna skylt när jag var hos tandläkaren i början av månaden. Ville jag gå till tandläkaren mer än vanligt? NEJ. Tandvåd... vådligt är ett ord jag inte vill förknippa med mitt tandläkarbesök. Så här står det i ordlistan. riskabel, farlig; som kan medföra allvarliga konsekvenser .


Vad säger ni om den tandläkarmottagningen?


På eftermiddagen var jag hos lilla barnbarnet Ella och umgicks en stund. Eller det var väl mest jag som umgicks, för Ella sov nästan hela tiden. Jag sträckte ut mig på soffan och lade Ella på magen och där somnade hon. Det var mysigt.














Av Sheltieflickorna - 22 november 2008 22:47

Nu har Totti blivit farfar! Släkten blir bara större och större. :-)


Det är Totte som har blivit pappa till 5 tikar  och 3 hanar. Vi gratulerar matte Helene och övriga i familjen till "barnbarnen".

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards