Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Sheltieflickorna - 23 oktober 2008 20:58

Hej och hå, inget regn ännu så länge. Vi stoppade in hundarna och drog iväg till klubben för ett kortare träningspass ikväll.


Totti var som förvildad. Det var länge sedan han var så pigg. På tok för pigg enligt min mening. Vid ett tillfälle när jag slängde iväg bollen, stack han iväg för att hämta den. I stället för att plocka upp den och komma tillbaka, gjorde han ungefär som sälarna gör i vattnet, dvs han puttade iväg den med nosen, så den for längre bort. Han galopperar glatt efter bollen och slår huvudet i en bänk, så den höll på att välta. Sedan kommer han tillbaka med bollen, och viftar sig mot huvudet med en framtass och liksom säger, det gör ont ... Jag gjorde en mindre undersökning, men kunde inte se att det fanns någon skada, som tur var.


Sedan studsade han efter ett dragkampssnöre och hade givetvis ingen koll på vad han gjorde, så han landade mitt i min gröna ryggsäck med stol, så den välte och det gjorde Totti också. Ja, så där var det hela tiden. Helt förvildad och väldigt glad.


Träningen gick bra för övrigt och även Dino skötte sig väl, trots att det blåste löv åt alla håll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards