Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Sheltieflickorna - 7 februari 2009 23:23

Har som brukligt är tittat på Melodifestivalen och jösses, så besviken jag var på låtarna i kväll. Visst fanns det väl en och annan låt, som jag kommer att uppskatta på radion framåt sommaren, men ett vinnande bidrag tyckte inte jag fanns. Hur sedan en låt, kan gå vidare till 2 st andra finaler verkar osedvanligt fånigt. Nä, det bästa med årets Melodifestival, var vår nya TV!


Förövrigt har vi i stort sett bara promenerat med hundarna och sedan blev det lite städning. Därefter fick vi besök av Ella. Nu har hon blivit stor och skrattar så gott, så fort man tittar på henne. Det värmer i hjärtat. Hon har också kommit på att man kan göra prutt ljud.


Totti vill mest bara sno, Ellas strumpor. Vid ett annat tillfälle när vi inte var beredda, så snabbt som attan hade han plockat av henne den ena strumpan och gömt långt inne i sin mun. Jag fick gräva ut strumpan. Totti brukar inte tjäla saker eller mat, men strumpor det tjäl han. Fast det hade jag glömt, när vi höll på att gulla med Ella, och det utnyttjade han, den fulingen. Han gjorde det väldigt snyggt också, för jag märkte det inte ens. Ella märkte heller inte att hon hade blivit av med sin strumpa. Nu vaktar jag honom bättre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards