Alla inlägg den 11 december 2009

Av Sheltieflickorna - 11 december 2009 23:48

Som vanligt har veckan rusat iväg i en alldeles för hög  fart. Det gäller att hålla i sig, så man inte tappar taget. Fördelen är att vi inte sitter hemma och har tråkigt, bara en sån sak.


Tidigare i veckan var jag och Totti tillsammans med de övriga i träningsgruppen på träning i den bokade inomhushallen och tränade. Helt ok alltså, att hänga av sig jackan och av med mössan innan man vi börjar träna. Jag tror "lätt alltså" att jag skulle kunna vänja mig vid detta.   Risken är att Anders får röja ur garaget och investera i en konstgräsmatta....  Vilket härligt senario.    Undrar om Anders delar min åsikt....   


Några bilder från träningen på Hundstället.

  



  




  



  



  

Det är mysigt när hundarna får vara med på fikat.

 

  

Det finns lite olika saker till försäljning, bland annat ganska mycket hundgodis och tuggben mm, som förvaras i hyllorna där vi sitter och ändå är det inte någon av hundarna som försöker roffa åt sig.


Så här trevligt här vi det på våra träningar.   


  

När vi kommer hem, somnar Totti så gott på golvet.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards