Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Sheltieflickorna - 2 februari 2010 21:30

Detta är inte som vanligt.Det var nog många år sedan vi fick så mycket snö i Göteborg. För min del, har jag varit nöjd med den vinter vi redan fått, sedan länge. Jag känner inga större behov av mer snö.


Det blåser och viner runt knuten med massor av snö som faller. Inte kul alls. Det värsta är att jag förmodligen kommer att avstå vår träning imorgon på grund av vädret. Jag tror inte att det kommer att vara farbara vägar och sitta fast i snömodd har jag ingen lust med. Den senaste prognosen från SMHI var att det ska hålla på till i morgon kväll.


Vi får väl hoppas att det inte blir så illa, för jag hade verkligen sett fram emot lite träning med efterföljande fika i morgon. Förra veckan blev det heller ingen träning, för då hade vi instruktörsmöte på kvällen och då gick jag på det istället för att åka och träna med mina kamrater.


Hur ni det med snö ute i övriga landet?  Det ska ju komma snö i stort sett över hela Sverige om jag minns rätt från tv.


Ovido - Quiz & Flashcards