Alla inlägg den 18 april 2009

Av Sheltieflickorna - 18 april 2009 22:05

Oj, så länge sedan jag var här och skrev. Har liksom inte hunnit med. Dagarna försvinner i ett högt tempo, den ena efter den andra.


I torsdags var vi alla fall på klubben och tränade. Eller rättare sagt jag och Totti tränade. Anders krattade tillsammans med de andra i agilitygänget planen och gjorde fint efter vinterns framfart.


Min och Tottis träning gick så jävla bra. Jag var så nöjd med honom i stort sett hela kvällen. Han gjorde så bra i från sig, så till slut fick jag sluta och träna. Jag rastade av Totti en sväng och sedan fick han göra "Lillebror" sällskap i bilen. Uppe i klubbstugan serverades det våfflor idag. Bara när jag kände doften, så började det vattnas i munnen. När jag väl sedan satte tänderna i en frasig härlig jättegod våffla, så var den försvinnande god. Jag försökte verkligen få den att räcka länge genom att bara ta små tuggor, men den tog slut alldeles förfort ändå.


Gick till bilen och hämtade hundarna efter fikat, och gick ner till de flitiga på agilitplanen som nu hade fått igång grillen. Det var inte tokigt alls med en grillad korv så där efter en kopp kaffe med våffla. Den gick ner den också. Kan väl säga som så, att det behövdes ingen kvällsmat i torsdags.


För övrigt har vi inte gjort något spännande alls. Anders är på svensexa ikväll, den kanske är spännande, vad vet jag. I morgon ska vi ha agilitykurs så jag hoppas att Anders är pigg till dess...


Våren är så där ljuvligt solig och varm och go denna vecka. Har fotat lite på de få blommor jag har i trädgården.


I höstas planterade jag 2 Julrosor, varav en bara försvann, men nu blommar den som är kvar för första gången.


Påskliljor är jag väldigt förtjust i. Det är något speciellt med den gula färgen, som lyser lång väg.










Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards