Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Sheltieflickorna - 21 mars 2010 21:42

Jaha, nu kan jag titulera mig Rallylydnadsinstruktör också.   


Utbildningen avslutades idag med det praktiska provet och (teorin gjordes tidigare) och som tur var så blev jag godkänd. Det var så trevliga människor på utbildningen och tiden har gått fort, jag hoppas att vi kan ordna en återträff till hösten som vi pratade om, och det ser jag redan fram emot.


I morse när jag klev upp och skulle koka lite morgonkaffe, så tittade jag ut genom fönstret och där stod dom.... rådjuren. De som jag har sett spåren av runt om vår trädgård hela vintern. De har letat efter något ätbart men det finns inte vår trädgård, för de stackars tupanerna jag har planterat när vi flyttade in, tog dom redan första året. Men hos grannarna finns det käk.


Den här stod på baksidan huset på söndagsmorgonen.  


     

Här är hela familjen utanför staketet på framsidan. Det är faktiskt 3 st rådjur på bilden. Kan du se dem?

 

  

Här är samma bild, där jag har markerat var de står.   


I morgon fyller Totti 7 år!


Anders är på kurs i morgon, så vi fick fira Totti redan ikväll. Ett litet "bakelse" fick det bli i år också.


  

Det är grillkorv istället för ljus, som vi tror att Totti uppskattar mer.    


Säg det säg det.... vi vill inte vänta längre!!!!    


  

Varså....


  

Totti förfäras över hur Dino bara slafsar i sig bakelsen. Inget hyfs där inte.   


Anders åkte iväg på agilitykurs utan Dino idag. Det var en clinik för Jenny Damm som de skulle varit med på, men Dino ska ju vila sig lite till. Jenny tyckte väl lite synd om Anders, så han fick låna hennes Lotus och springa med. Jag tror att det var Lotus som tog hem Värlsdmästartiteln en gång i tiden, och han fick nu vara läromästare åt Anders. Lotus är visserligen lite till åren, men så glädjande att han fortfarande älskar sitt jobb och att han är sådan fysisk form att han kan vara med, och lära upp dem som inte kan lika mycket.











  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards