Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sheltieflickorna - 12 mars 2009 09:57

En solig dag och jag sitter på jobbet och sliter. Där sitter jag inomhus (det var igår) och längtar lite ut i vårsolen, när jag hör att jag får ett meddelande i telefonen. En solig hälsning från Ella. Kan inte låta bli att dra på smilbanden och dagen går genast fortare.

 Ella hälsar.







Av Sheltieflickorna - 12 mars 2009 09:29

Nu var det ett tag sedan jag var här och skrev något. Inte för att jag vet vad det beror på, men tiden flyger iväg och kvällarna känns korta och tiden vill inte riktig räcka till. Dessutom gör vi inte så mycket förutom de vanliga promenaderna.


Vår träning på söndagar och onsdagar är vi på förstås, det vill mycket till för att hoppa över dem. Vi kämpar vidare med platsliggning och rutaträning och att försöka få stopp på inkallningen. Framgångarna varierar beroende vilken sinnesstämning Totti befinner sig i. Är han "på tårna" fungerar det så där, och är han lugn och samlad går det bättre.  I söndags gjorde Totti en av sina bästa skick till rutan. Det var helt klockrent och jag hoppas att det inte är en engångsföreteelse.


För ett tag sedan hjälpte Anders till med en flytt. Han lånade en av lastbilarna på jobbet och körde med. Det är en av de snyggare bilarna de har på det åkeriet.


Visst är den väl snygg med den fina lackeringen på skåpet?


Hur såg det ut förra året vid den här tiden?

I mitten av mars 2007 är den här bilden tagen.


Så här fint blev det när ovädret hade dragit vidare!


Nu hoppas jag att det inte blir så här mycket snö i dag, för det känns som det är lite sent för det. Dagen började med strålande solsken och kommer att sluta med snö och besvärliga vägförhållande enligt SMHI idag.














Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards