Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Sheltieflickorna - 9 oktober 2009 23:13

Jösses, vad tiden går fort. Inte hinner jag med allt det som jag skulle vilja göra och knappt ens det jag borde göra. Bloggen som exempel är ett av mina dåliga samveten nu för tiden. Dels tycker jag det är roligt att skriva i bloggen och så har vi trots allt tränat en del också. Träningen har fungerat väl, utan att det har hakat upp sig på något speciellt ställe.  I onsdags hade vi i onsdagsgruppen uppflyttningsfika på klubben, och inte har jag skrivit om det heller. Ja, ni som läser förstår ju att det är lite mycket just nu. Eva  och jag firade våra framgångar med fruktsallad och vispad grädde och vaniljglass. Det satt fint i magen en mörk onsdagskväll, när det blåste halv storm på utsidan.


Jag har varit på fotokurs också och försökt förstå mig mig det där med bländare och slutare. Nu börjar jag i alla fall förstå lite av vad det betyder, till skillnad från när jag började på kursen, för då begrep jag ingenting. Däremot har jag inte direkt lyckats med att omsätta det i praktiken, för det är inte ofta som bilden blir som jag trodde den skulle bli. Oftast är det en överraskning när jag tittar på bilden efteråt och jag hör mig säga titt som tätt; *Oj, så den blev*.


Här är ett par exempel.


  

Det där med rätta ljuset är verkligen inte lätt. Dino stod i alla fall stilla, men bilden blev så där i alla fall


  

Att fota rörelser kräver nog en hel del övning. Men det är iofs kul att öva...


  

PASSA DIG!! NU SKA DU FÅ!!!

 

  

Totti kan i alla fall studsa riktigt bra. Inga tassar i marken.


  

Här går det undan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Ovido - Quiz & Flashcards