Alla inlägg den 2 mars 2021

Av Sheltieflickorna - 2 mars 2021 22:45

Såg när jag loggade in att det är nästan på dagen 7 år sedan jag gjorde inlägg senast.

Tanken med att börja blogga igen är att jag tänker mig samla på videoklipp och tankar kring Annis och Loppans lydnadsutbildning. Planen är jag ska bli mer strukturerad än tidigare och jag har skaffat mig en träningsdagbok där jag ska lägga upp planer för hundarnas träning och även utvärdering och så tänker jag mig att filma en del, så jag har videoklipp att gå tillbaka till och se på när jag gör en utvärdering över en tidsperiod. Önska mig lycka till med mina nya planer som förhoppningsvis ska göra mig till en bättre tränare. :) 


Först ut är Loppans första baklängesfot. Tycker hennes attityd är jättebra särskilt med tanke på att vi är på klubben där det är mycket på marken som brukar kunna störa henne. Snart har fått den träningsdagbok jag beställt och då ska jag lägga upp träningsplaner som sedan även ska utvärderas. Ska bli spännande.



 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lydnad


Skapa flashcards